poniedziałek, 16 maja 2011

Wymarzony samochód !


Mój wymarzony samochód to Fiat 126p pomalowany na piękny brązowy kolor stojący na 13 calowych felgach produkowanych do specjalnych wersji poloneza i fiata 125p (które głównie szły na zachód). Najwększym spełnieniem marzeń byłby oryginalny fiat 126p brown, jest to w 100 procetach polskie auto choć stylizowane na włoskim 126 black. Nasze Browny w 99 procętach szły na zachód, była to bardzo któtka limitowana edycja, ponieważ wyprodukowano ich zaledwie ok. 300 szt. Nie ma dnia, w którym nie myślę o tym samochodzie i mam nadzieję, że uda mi się go w przyszłości zdobyć ;D




''Maluch to jedyny samochód, przy którym miałem przeczucie, że w pełni nad nim panuję. Kiedyś pękła linka gazu. Akurat nie miałem zapasowej, więc do dźwigni gazu przywiązałem sznurek. Wycięgnąłem go przez klapę silnika, poprowadziłem lewą stroną karoserii do okna i przywiązałem do ręki. W ten sposób przejechaliśmy 100 km, bardzo zyskałem w oczach żony"
                                                                                         Marek Borowski

2 komentarze:

  1. O__o , no to żółwik ! , ja też bardzo kocham maluchy!, lecz do mnie pasowałby kolor czerwony:)
    Jestem twoją fanką!Dodaj kolejną notkę, z chęcią poczytam. :), Pozdrawiam ! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Maluch to szybkie auto xD!

    OdpowiedzUsuń